duminică, 1 mai 2011

About me! About a blogger.

                   Din cauza ca mi-e lene sa scriu la "ABOUT ME"-ul acela mic voi scrie aici mai detaliat. :]

Ma numesc Mihai Cristina [Krissy]. Am 12 ani si sunt din Bucuresti, Romania. =]

Sunt satena , ochii verzi ,  1.75 , nici slaba - nici grasa. Aspectul fizic totusi nu conteaza! Sunt zodia fecioara.

Sunt suparacioasa, plangacioasa, ma atasez repede de cineva [om,animal], inteligenta, pasatoare, iubitoare, prietenoasa, comunicativa. Imi place sa cred ca sunt perfecta. Dar...NOBODY'S PERFECT! :]

Imi place ordinea si curatenia. Imi plac catelusii, piscile, iepurii, hamsterii, etc. Sunt innebunita dupa toate animalele. Fiecare sunt interesante. Imi plac multe lucruri.

Urasc prostia -.-'' , lasitatea , nesinceritatea , a profita de cineva,  a nu fi tu insati. Cu toate astea am dat de persoane profitoare si de aceea le detest. Detest persoanele care n-au personalitate! [Adica asculta de ce zic altii, nu tine cont de parerea lui.]

Iubesc multe lucruri si urasc la fel de multe lucruri.

Visul meu e sa am un animal de casa si sa ajung stomatolog. :]

THE END! Bye. :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu